Garantiebeleid voor de planten van Hello My Plant
Wij bij Hello My Plant zijn toegewijd aan de kwaliteit van onze planten en willen ervoor zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Daarom bieden wij de volgende garanties:
Levend aankomen garantie:
- Wij garanderen dat onze planten levend en in goede conditie bij u aankomen. Mocht een plant dood aankomen, dan vervangen wij deze kosteloos. Meld dit binnen 48 uur na ontvangst met foto’s van de planten.
Uitzonderingen:
- Onjuiste verzorging omvat onder andere overbewatering, onderbewatering, of plaatsing op een ongeschikte locatie.
- Schade door huisdieren, slakken, insecten of wild
- Schade door weersomstandigheden zoals vorst, extreme hitte, langdurige droogte, bliksem, hevige regen of overstromingen.
- Aantasting door (valse) meeldauw, bladroest of luizen
Voorwaarden:
- Elke claim moet vergezeld gaan van een bewijs van aankoop.
- Verzorgingsinstructies moeten zijn gevolgd zoals bij de levering meegeleverd
Tot slot: voor alle tuinplanten & producten die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Wij streven ernaar om u de beste service te bieden en ervoor te zorgen dat uw tuin gedijt. Mocht u vragen hebben over onze garantie of de verzorging van uw planten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen
Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop bij Hello My Plant. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten!